• stillinger001
  • stillinger002
  • stillinger003

verdier 

Ofte stilte spørsmål

 

Jeg har profil i databasen til Techconsult AS, men har ikke blitt kontaktet ifbm et oppdrag jeg kan være interessert i – hva gjør jeg?
Sender mail med oppdatert CV til kontaktperson for stillingen og meld din interesse. Du finner kontaktpersonen din på våre intranett-sider .

Kan jeg bruke mitt aksjeselskap i forbindelse med oppdrag for Techconsult AS?
Ja det kan du. Vi vil tegne en leverandøravtale med selskapet. Firmaet må være momsregistrert og vi ønsker en erklæring om Fritak fra Solidaransvar.

Hvilke rettigheter har jeg som ansatt i Techconsult?
Som prosjektansatt i Techconsult har du samme rettigheter knyttet til sykepenger, feriepenger, ferie, oppsigelsestider m.m. som en vanlig fast ansatt. Ansettelseskontrakten som vi inngår dekker alle rettigheter og plikter du har som ansatt hos oss.  Lønn og øvrige betingelser kan variere fra oppdrag til oppdrag alt avhengig av kunde,  type jobb og Vikarbyrådirektivets regler.

Hvilke forsikringer får jeg som ansatt i Techconsult?
I Techconsult har du alle lovpålagte forsikringer både når det gjelder yrkessykdom og yrkesskade.  Dette gjelder også utvidede forsikringer offshore. I tillegg har vi en standard reiseforsikring. Techconsult vil også  sørge for at jobb- og kundespesifikke krav til forsikringer er dekket inn. Din totale forsikringsdekning vil derfor delvis avhenge av hvilke stilling og ansvar du har, hvor i verden du arbeider, risikoprofil etc. 

Hvordan søker jeg stillinger i Techconsult?
Du kan enten søke på en spesifikk stilling som du finner her, www.techconsult.no/stillinger/stillingledig eller sende inn en generell søknad med å fylle ut søknadsskjemaet vårt www.techconsult.no/stillinger/sok-pa-stillinger 

Hva bør en CV inneholde?
Din CV bør inneholde informasjon rundt din relevante arbeidserfaring og informasjon rundt din utdannelse . Når du søker for første gangvil vi, iI tillegg til CV,  ha 2 referanser samt  kopi av vitnemål og attester.

Hvordan endrer jeg passordet mitt i Techconsults database?
Du kan endre ditt passord med å logge deg på vårt intranett www.techconsult.no/intranett

Hva gjør jeg om jeg har glemt passordet mitt?
Hvis du har glemt ditt passord kan du få det tilsendt på nytt ved å klikke deg inn her www.techconsult.no/consult/login.jsp

Hva gjør jeg om jeg har flyttet eller fått meg jobb- i forhold til min registrering i Techconsuls database?
Har du flyttet kan du oppdatere din adresse og kontaktinformasjon på våre intranettsider www.techconsult.no/intranett. Har du fått deg jobb, og ikke er jobbsøkende lenger, kan du velge om du ønsker å la profilen ligge hos oss (du vil kunne bli kontaktet vedrørende spennende stillinger). Du kan også be om å få profilen din slettet ved å sende e-post til post@techconsult eller gjøre dette direkte på intranett. På intranettet kan du også endre alle andre personopplysninger, telefoner, mail, sende inn nye dokumenter og mye annet.

Hva gjør jeg om jeg vil slette gammel CV eller legge inn ny CV i databasen til Techconsult?
Du kan slette din gamle CV og laste opp ny, samt laste opp andre relevante dokumenter ved å logge deg på vårt intranett www.techconsult.no/intranett

 

Ønsker du å vite mer, send en mail til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller ta direkte kontakt med oss på  telefon 55 70 80 00.